fredag den 10. februar 2012

Endnu en fredag med Katrine

I dag har jeg brugt sammen med Katrine. Vi skulle enlig i Alis for at få nogle klistermærker som vi kunne sætte på vores ski-hjelme. Men vi nåede aldrig så langt. Vi tog på Serenity Cupcakes og Kaffekunsten istedet. Jeg skulle enlig også finde en hue og et kors armbånd som eftersigende skulle være hos Gina Tricot, men det var der ikke. Ellers gloede vi bare i butikker. Vi var i Naked, hvor den sødeste lille hvalp/store hvalp kom hen til os og begyndte at overslikke vores hænder! Den var så sød også hed den Egon! Nurrrh(!), men den troede at min hånd var legetøj så den "rystede" min hånd og bed lidt til. Det gjorde ikke ondt men jeg har stadig små bidemærker i hånden. Her er lidt billeder fra i dag. 











 Den venlige tjener på Kaffekunsten

 På Kaffekunsten laver de Københavns bedste chai-latte hvis du spørger mig!

 Vores søde tjener gav os en mini chai-latte på huset da jeg bestilte nr 2 <3 

 Søde Katrine!!

 Som er endnu sødere og smukkere når hun griner! <3<3 Du så dejlig !

Nu vil jeg fortsætte med at se X-factor! Hav en super weekend og vinterferie! Btw så rejser jeg til Østrig på mandag så der er nok ikke nogle updates før søndag.

1 kommentar:

  1. Those cupcakes look delicious! ♥

    curiousnoora.blogspot.com

    SvarSlet