lørdag den 4. februar 2012

Tanker

Som jeg skev i går skulle jeg enlig havde været til TS<3FF i dag. Men Amanda blev desværre syg :((
Og der var slet ikke andre der kunne tage med! Virkelig deprimernede. Jeg havde ellers glædet mig i overdrevet lang tid. Øv, nå det kommer jo igen. Så i dag bliver brugt på afslapning og eftertanke. Jeg tænker på pigeproblemer(/en af mine "veninder" har et problem med mig? så hun kan ikke engang sige Hej til mig. Jeg gider ikke spilde min tid på det.), på besøgselev cafeaften på ØG på onsdag og ja min fremtid i det hele taget. Jeg har besluttet mig. Jeg tager på ØG efter 9. klasse. Og HOLD KÆFT hvor jeg glæder mig! En af mine veninder går der allerede, men ellers er det ikke særlig mange fra min omgangskreds der tager der hen. Heldigvis! Så er der rig mulighed for at møde nye mennesker. Det bliver så dejligt at komme lidt væk fra det hele. Jeg laver nok et lille indlæg om de gymnasier jeg har kigget på senere. I går brugte jeg sammen med Katrine. Vi (LÆS: hun) lavede sushi og så x-factor og lidt af Danmarksindsamlingen sammen. Det var rigtig hyggeligt. Jeg bruger for lidt tid sammen med hende.

1 kommentar:

  1. jeg er såsåsåså ked af, at jeg ikke kunne tage med :( <3

    SvarSlet