lørdag den 10. marts 2012

Jeg er lækker, jeg kan lave mad og jeg kan synge! Ja tak til Basim


Jeg har seriøst været træt non stop den seneste uge. Jeg er helt færdig. Og jeg mangler stadig dansk stil. Oh fuck, altså! Men lige nu sidder jeg ved siden af verdens sødeste kat, skriver ansøgninger til gud og hver mand og ser master chef (den med kendte, du ved).  Overskriften kommer også af master chef, Basim går nemlig hen til Charlotte Guldberg og synger til hende (hun var stresset vist nok?) hvorefter en af de andre udbryder: Jeg er lækker, jeg kan lave mad og jeg kan synge! Ja tak til Basim! Hahahahhah det løb bare virkelig sjovt. Nå men ha’ en god weekend, krydsfingre for at jeg får svar på bare en af mine jobansøgninger og hyg jer!  Men hvis I har en ide til hvor jeg kan søge henne i Hellerup-Gentofte området, så skriv endelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar