søndag den 4. marts 2012

Yesterday seen from my iPhone

Ja, weekenden har mest af alt stået på to af mine ynglingspiger. My girls! Men fredag var vi på strøget også senere var det med en masse andre til fest også sov vi hjemme hos mig. Så tog vi på strøget igen.

 Nogle der danser lanciers ved storkespringvandet!
 Vi tog på serenitys 

 Og fik alle den samme slags cupcake.

Til aftensmad tog vi på McD, En af os tog fik et happymeal.. Så vi fik alle et armbånd, mit er det midterste pokemon. Det passede bedst til mit tøj ;) hæhæ 

Så tog vi i Pumpehuset for at høre Wafande, Kaka og Shaka Loveless! 
Men min mobil gik desværre ud så Katrine lovede at sende billeder af det. 
Synes ikke at i skulle snydes for dette uheldige billede. Først havde jeg taget et billede af Sofie men så zoomede vi ind og så dette :D også flækkede vi af grin. Men det er så derfor man ikke skal tage billeder af folk der spiser.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar