mandag den 19. marts 2012

Tumblr

 www.christina-e-h.tumblr.com
Jeg har i noget tid haft en Tumblr og nu har jeg besluttet mig at dele den med jer! I er meget velkommne til at følge mig ;)  Lige nu kører der Lykke Li ud af min computer og der sidder en rar, afslappet følelse i kroppen. Ligesom når man har været anspændt og alting falder på plads igen. Kender I det? Det er sådan jeg har det lige nu. Alting er ved at falde på plads igen. Jeg har fået snakket en misforståelse ud med en rigtig god veninde. Jeg skal i aften ud og gå en tur med Rikke + en af hendes hunde, på onsdag skal jeg ind og glo i genbrugsforretninger med Katrine og Frei, på torsdag skal jeg ind og se the hunger games med Rikke, Astrid og Helene og slutter så denne fantastiske uge af med at have fri kl 12 på fredag <3<3 LUKSUS UGE! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar