onsdag den 4. januar 2012

04012012

Woop-woop! Så har jeg endelig fået lavet fransk stil og sendt den til min lærer. At den så var til (lad os sige..) før nytår er en anden sag...  Men de sidste dage har jeg brugt sammen med nogle skønne piger! Tirsdag var jeg på strøget med Amanda. Vi kiggede også i nogle genbrugsbutikker på østerbrogade.
Jeg fandt desværre ikke noget. Men så da vi sidder på café norden, så finder vi ud af at Maya og hendes veninde Mathilde også er i området! Så dem mødtes vi med og gik på kaffekunsten (AWESOME chai-latte btw!) Det var første gang jeg mødte de to søde piger, men forhåbentlig ikke sidste! Bagefter tog vi i Abercombie & Fitch og legede legender (vi hoppede med modellen!).

Jeg sov hos Amanda fra i går til i dag. Hvor efter jeg mødtes med min veninde Katrine og vi tog til Lyngby. Vi spiste frokost på Joe & the Juice (Kærlighed på det!) og osede i storcentret (aka. kiggede på drenge & tøj). Skøn afslutning på ferien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar