mandag den 30. januar 2012

That calm feeling you get when everything turn out just right

Sidder lige pt i min seng, drikker hjemmelavet vanilje-latte og spiser varme kanelgifler imens tv'et køre på TV2 hvor de danske "gulddrenge" er ved at ankomme i lufthavnen. Synes virkelig at der er vildt at de har vundet! Efter at havde startet ud så "uheldigt".  Må indrømme at jeg sad klisteret til skærmen i går. I vores lille forsamling (LÆS: mig, min far, min mor og mormor) var det 50/50 om de vandt. Jeg og min far mente at de gjorde og min mor og mormor ville se det først. Men tilykke til dem! De sagde i går at gennemsnitsalderen var 22?  Kan det seriøst passe?
Amanda og jeg fik fremlagt i dag. Hurra! Det er virkelig en dejlig følelse at være helt færdig! Jeg byttede desværre om på to sætninger og blev nød til at redde den ved at tale mega hurtigt.  -.- men folk forstod det heldig vis! Og der var en del der kom hen bagefter og sagde at vi var rigtig gode, og at jeg havde reddet den godt! Der var faktisk også en lære/vikar der kom hen til os og sagde at det var rigtig godt! Så det er skønt og nu vil jeg forkæle mig selv med lidt bloglæsning og afslapning. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar