søndag den 15. januar 2012

15 ting....


10 gode ting 
-Chai-latte på "kaffekunsten"
-Fantastiske veninder <3
-At komme 3 timer før at filmen starter også bare grine, snakke og hygge i biografen med en skøn veninde!
-Serenity cupcakes!
-At opdage at 2 del af Harry Potter nr 7 er udkommet på dvd i block buster !?! Og at ens far forslår at man skal se den nu hvor man er lidt depri, den mand er tankelæser!
-At købe ikke en, men hele TO nye cardiganer!
-At jeg løb en dejlig tur
-At vi spillede volleyball i idræt! Det er så sjovt!
-At være sammen med en veninde man ikke har været sammen med i virkelig lang tid!
-At sende jobansøgninger ud!

5 dårlige ting 
-At opdage at Harry Potter filmen ikke var så god som man havde regnet med, øv!
-At min mobil er gået ud og min veninde har min oplader + mit 3G stadig ikke virker! -.-
-At opdage at en man havde regnet med var der for en, slet ikke var der.
-At skændes med min mor..
-At opdage at man har brug 1500 kr.. på alt for kort tid og man ikke aner hvad man har brugt dem på...


3 kommentarer:

  1. Det er en virkelig fin blog du har! Er nu fast læser.. Håber du vil kigge forbi min ;)

    //Mie
    www.mieshverdag.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Christina, tak for din søde kommentar, men du sagde at du var blevet fast læser, hvilket jeg desværre ikke kan se. Prøv igen! :-)
    Stort knus.<3
    www.cestmoih.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hannah :) Det var fordi at jeg følger dig på bloglovin' ;) Den tjekker jeg nemlig oftere, men jeg er også blevet fast læser nu <3

      Slet