torsdag den 19. januar 2012

Pasta a la moi!

Jeg elsker mad. Jeg er specielt en sucker for italiensk og fransk mad. Men her er lidt pasta, 
min egen opskrift ;) Enlig kan man tilsætte alt der er i køleskabet. Jeg den er også god som vegetar ret uden skinken.
 Gundopskriften er:
   Grovpasta  (da jeg kun spiser grovpasta) 
Smør/olivenolie (du vælger) 
Basilikum (VIGTIGT!) 
Tomater 
Salt/peber 



















Det her var så min aftensmad. Det er også min ynglings pastaret, det samger SÅ godt hvis man laver det rigtigt. Det er grovpasta, smør (kan undlades men jeg synes det smager godt i), salt, tomater, basilikum, parmaskinke og parmesanost. Det smager så uendelig godt, og jeg laver det altid når jeg skal lave mad. 




2 kommentarer:

  1. Årh, det ser lækkert ud. Det kunne da være, jeg skulle prøve det en dag :D

    SvarSlet
  2. Jeg bliver helt sulten. Måske du skulle blive kok? (:
    Jeg ville godt hyrer dig.

    Tjek min blog så er du sød.
    Jeg er fastlæser hos dig nu.

    http://fashionisaluxury.blogspot.com/

    knus.

    SvarSlet