søndag den 29. januar 2012

Frozen

Well well, jeg er blevet rask igen! Dejligt! Efter at bruge både fredag eftermiddag + aften og hele lørdagen i sengen. Men jeg fik da set nogle film; the gameplan, Easy A, Stardust og Bridewars. Ellers har jeg sovet,  øvet mig til fremlæggelsen, drukket varm mælk med honning og prøvet at få feberen ud af kroppen. Og det virkede! Jeg har kun lidt ondt i halsen nu. Anyway, I dag har der været folk for at kigge på huset igen. Tror ikke I ved det? Men mine forældre besluttede sig for at de skal skilles. Så vi skal sælge huset og jeg flytter fra et dejligt stort villa hus, til henholdsvis et rækkehus(med tre andre personer -.- familie ) og en rimelig stor lejlighed. De to steder ligger ca. et kvarters kørsel fra mit "barndomshjem". Men nok om min boligsituation. Medmindre du altså har en stor lejlighed til salg i Hellerup eller omegn??  Men jeg og min far tog til bellevue strand imens at der var folk hjemme hos os. Jeg fik taget lidt billeder af nogle måger og sådan lidt.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar