fredag den 27. januar 2012

Zarah Voigt

Hvis du ikke kender dem, så er det på tide. Det er øreringende fra Zarah Voigt jeg snakker om! Jeg er faldet pladask for dem. De er store, chunky, grafiske og fantastisk flotte. Men desværre er de liidt dyre.. Ca. 1000 kr. pr set, og det rækker min pung ikke lige til i øjeblikket.. Men hvis de er noget for dig men ikke lige din pung så kan du finde i samme stil hos Erbs&Bjerke!! Og de koster kun 129-149 kr! Jeg køber nok et par i næste måned.

Men men men i dag blev Amanda og jeg færdige med vores projekt om berømmelse! Wuhuu!! men på den dårlige side er jeg blevet syg.. øv.. men jeg bliver bare i sengen i dag og i morgen så jeg er frisk på mandag hvor vi skal fremlægge. Det skal skam nok gå godt. Ha' en god fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar