søndag den 1. januar 2012

Happy New Year!!

Hej folkens, jubii! Mit første blogindlæg med tekst! Wow. Ej, Jeg hedder Christina (hvis I da ikke har læst det nederst i mine to forrige indlæg) Anyway jeg er 16 år gammel, går i en dejlig 9. klasse og har lige ansøgt/bestilt besøgsdage på gymnasierne i området.. Eller de to jeg har bestemt mig for. ØG og GHG. Jeg troede enlig at jeg ville være helt sikker på hvilket et jeg ville på men det er jeg ikke. Ikke mere. Hvilket er underligt, fordi jeg har været stensikker fra 7. klasse. Men her i de sidste to måneder er jeg kommet i tvivl.

Nå men 2011 har været et blandet år for mig. Den første halvdel var fantastisk. Jeg havde to nye veninder som jeg synes var fantastiske. Og jaa alt kørte bare. Men så kom sommerferien og efter den gik det galt. Mine forældre besluttede sig for at de skulle skilles, nogle af mine nye veninder var ikke helt så fantastiske som jeg gik rundt og troede. Alt rundt om mig faldt bare fra hindanden. Men det er held i uheld fordi jeg fandt ud af hvem jeg kunne stole på. Hvem af mine veninder der rent faktisk gad hører på hvordan jeg har det og prøver at hjælpe. I øjeblikket går jeg virkelig og tænker over hvem, jeg gider holde fast på igennem gymnasiet..
Jeg håber bare at 2012 bliver bedre.

Men jeg håber at I havde en godt nytårsaften! Det havde jeg i hvertfald. Nu er jeg bare pænt træt af at høre på folk der stadig skyder af -.-

2 kommentarer:

  1. Jeg håber at vi to stadig er veninder gennem mange år endnu! <3 Og jeg håber, at du ved, at jeg altid vil være der for dig!<3

    SvarSlet
  2. Det ved jeg vi gør manda!<3 Jeg er glad for at jeg har dig! <3 <3

    SvarSlet