tirsdag den 17. januar 2012

Typisk..

Jeg kan ikke finde mit overførsels stik til mit kamera... Typisk. Jeg ville ellers vise jer nogle billeder jeg har taget i løbet af dagen..  Nå øv bøv, jeg finder det nok i morgen! Anyway, jeg er næsten lige kommet hjem fra ØG's orienterings aften. Det var super sjovt og der kom nogle gode indslag fra eleverne.
Efter det kunne man gå rundt på skolen og se de nye bygninger, gå ind i klasserne hvor alle studieretningerne blev forklaret og alle fagene havde også et lokale. Jeg kunne bedste lide det første fordi jeg godt ved hvilke fag og hvilken studieretning jeg vil tage. Den med erhvervs økonomi, på ØG hedder den "International politik og økonomi" Da den også har samfundsfag på A niveau. Det er enlig den samme regning, der er på GHG (Det andet sted jeg overvejer) så det kommer helt an på gymnasiet og det sociale. Jeg skal på GHG på fredag med min gode veninde, og nej hvor jeg glæder mig.
Resten af min klasse var der sidste år, men der var jeg desværre i Milano. Nu vil jeg læse og tage noter videre til "Drømmen om berømmelse" Jeg har nemlig og berømmelse med Amanda i projektopgaven eller "Projekopgaven" som der står på vores papir fra vores lærere. :D


Any-anyway så tjek lige http://www.thefoodclub.dk/ ud! Den er virkelig god!
Ha' en god tirsdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar